środa, 8 grudnia 2010

Anielska piękność

Jakiś czas temu przypadkiem trafiłam na blog agaphci i zachwyciłam się Jej twórczością. Jej tildowe anielice tak mnie urzekły, że szybciutko złożyłam ofertę kupna jednej piękności.
Wczoraj przyszła paczuszka, pięknie zapakowana kryła w swoim wnętrzu mój nowo nabyty skarb.
Urzekła mnie całkowicie, staranność i precyzja z jaką została wykonana jest na 6 z plusem.
Niebawem do kolekcji dołączą kolejne, moja anielska piękność musi mieć koniecznie towarzystwo- wytworne towarzystwo.




















5 komentarzy:

  1. Piękność w każdym calu. Widać dbałość o każdy szczegół i w tych wytwornych koronkach zaprezentowana. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jaka prześliczna...pięknie uszyta!Urocza.
    Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna. Królowa śniegu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiscie przesliczna Anielinka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalenie elegancka Anielinka! Podziwiam projekt i wykonanie, a przede wszsytkim Twoje piekne aranzacje! Jest we wlasciwych raczkach!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komantarze- to mily slad Waszych odwiedzin :)))